فرار طلبه ها به خاطر کرونا از قم

از لهجه‌اش مشخص است که ساکن قم نیست و این روزها برای کمک رسانی در اینجا حاضر شده است، با همان لهجه شیرین اصفهانی پاسخ می‌دهد برای خدمت به مردم این منطقه مدتی که در آن‌جا بودیم راستش را بخواهید ما که بدمان نمی‌آمد با وسیله شخصی به مناطق برویم اما وسیله رفت‌وآمد همان کامیون‌ها بود. که از آن، فیلم‌های بسیاری نیز پخش شد. https://www.farsnews.ir

شهید جواد فکوریطرح شهید فکوری که خلبانان نظامی جهان را مبهوت کرد

تجاوز رژیم بعثی عراق به خاک میهن عزیز آغاز شده بود و نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در یکم مهر سال ۱۳۵۹ و تنها یک روز بعد از شروع جنگ، ضربه‌ای کاری به نیروی هوایی عراق وارد آورد که طی آن ۱۴۰ فروند از شکاری بمب‌افکن‌های نیروی هوایی در عملیاتی به نام «کمان ۹۹» اکثر پایگاه‌های هوایی عراق را به‌جز پایگاه «الولید»، بمباران کردند.
چند ماهی از جنگ می‌گذشت. در این هنگام دولت بعثی صدام در باتلاقی گرفتار شده بود که هرگز فکر نمی‌کرد روزی در آن گرفتار شود؛ . . .

همدلی هایی از جنس طلای براق

عمدا به دنبال راهی، کاری و فکری هستند تا جان و مال خود را  با کار خیر برکت بخشند، هر چه این چرخ گردون بیشتر می‌چرخد بیشتر مجذوب اشرف مخلوقات پروردگار می‌شوم و ذره‌ای از شکوه و عظمت خدا را هنگام خلق انسان درک می‌کنم، حال عجیبی است!