خدا بخیر کند!
سخنرانی  در۱۵ اردیبهشت۱۴۰۰:
 #تحریم_شکسته_شده و اگر همه باهم متحد باشیم تحریم برداشته می شود.

  • ملت ما فراموش نمیکند که روحانی در سخنرانی۲۳تیر۹۴خود اعلام کرد:

امروز به ملت شریف ایران اعلام می‌کنم که طبق این توافق، در روز اجرای توافق (دی ماه۹۴) #تمامی_تحریم_ها، حتی تحریم‌های تسلیحاتی، موشکی هم به‌صورتی که در قطعنامه بوده، لغو خواهد شد. تمام تحریم‌های اقتصادی شامل مالی، بانکی، بیمه، حمل‌ونقل، پتروشیمی و فلزات گرانبها #بالمره (یکباره) #لغو خواهد شد و نه تعلیق...

  • آن روز روحانی در یک جمله سه دروغ بزرگ به مردم تحویل داد.

۱. لغو
۲. کلیه تحریم‌ها
۳. بالمره

  • او دوباره در آستانه انتخابات، دم از شکسته شدن تحریم‌ها میزند. شکی نیست منظور روحانی، از اتحاد برای برداشتن تحریم، این است که صدا و سیما و مجلس شورای اسلامی لال شوند. هیچ کس حق انتقاد نداشته باشد. شورای عالی امنیت ملی و مجمع تشخیص مصلحت نظام دردسری درست نکنند و در یک کلمه به قول خود روحانی همه بروند به جهنم.
  • اگر هم در نهایت بازهم سرشان کلاه رفت، همان طور که دفعه قبل گفتند: ما تلاشمان را کردیم ولی ترامپ نگذاشت، این دفعه هم می گویند: ما تلاش کردیم، این نظام بود که نگذاشت. می گویند سیاست نظام میدان بود.

دروغ که کنتر نمی اندازد.
دفعه قبل که روحانی اعلام کرد، همه تحریم‌ها را برداشته است، ثمره‌اش شد امروزی که مردم در صف گوشت و مرغ و دلار می‌ایستند. امروز دوباره روحانی اعلام کرده شده است؛ خدا بخیر کند...

#سید_امیر_حسینی
آنتی_سکولار
#انتخابات
https://eitaa.com/antisecular_ir


 
واکنش حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه به صوت #ظریف:

متأسفانه اخیراً برخی از مسئولان دولتی در اقدامی نسنجیده اقدام به انجام مصاحبه هایی تحت عنوان تاریخ شفاهی دولت کرده‌اند و مطالبی در آن بیان شده که مناسب فضای عمومی نبوده و بعضاً هم کذب و نادرست است.
از دیدگاه بنده و بر اساس اطلاعاتی که دارم این تحلیل را عرض می‌کنم که این حرکت برنامه‌ریزی شده بوده نه تصادفی؛ نگرانی ما این است که نکند تاریخ را در تاریک خانه بنویسند، تحریف کنند و افتخارات ملت را تضعیف و به آن خدشه وارد کنند.
عده‌ای دنبال این هستند که تاریخ مقاومت، ایستادگی و مجاهدت مردم را کمرنگ کنند که یکی از ابعاد در همین پروژه مشهود است.
(منبع: خبرگزاری تسنیم)

#مجری_خطاکار
#آنتی_سکولار
#انتخابات

https://eitaa.com/antisecular_ir